Søk i denne bloggen

Følgere

torsdag

Året som har gått!



Å se tilbake på hva som gikk bra og hva som gikk mindre bra i dette året er en typisk tankesyssel når et nytt år er rett rundt hjørnet.I hagen gikk mye bra og noe gikk ikke helt etter planen, men pytt! I min hage står ingenting stille. Ting flyttes rundt , planter deles og blir til glede i andres hager og selv er jeg heldig å ha hagevenner som selv gladelig gir av sitt overflod! Jeg tror at hagen er min psykolog. Tid og rom hviskes ut og hagearbeidet gir fred i sjelen! Nå er jeg er spent på om rosene har klart den sterke kulden vi har hatt og det samme lurer jeg på med pottene jeg har fylt med løker. Tiden er inne for å ta frem hagebøker og bla i frøkataloger! Tenk så mye fint som venter oss! GODT NYTT ÅR !!!!!!!

1 kommentar:

Thelma Louise sa...

gleder meg veldig til vår og hagepyssel igjen.:-) spent på hvordan det har gått..med tanke på sprengkulda og så lite snø..i fjor hadde vi fått et tykt lag snø her før den satte inn for fult...føler litt at det er vår nå jeg...men vi har jo to vintermnd foran oss som kan bli tøffe...snøen skal komme hit i morgen.:-)

klem